Počet záznamov: 1  

Institucionální reklama. Věc vrcholového vedení

  1. Názov Institucionální reklama. Věc vrcholového vedení
    Autorské údajeA. Kovář
    Autor Kovář A.
    Zdrojový dokumentTOP. Roč. 4, č. 19 (1993), s. 7
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá práca s verejnosťou * riadenie vrcholové * firmy
    AnotáciaPomalý vstup Public Relations (PR) do systému ekonomického riadenia našich firiem. Význam PR v spojitosti so vstupom zahraničných firiem na náš trh. Hlavná úloha a funkcia PR. Význam PR v zahraničí vo veľkých západných firmách. V malých firmách zložité organizačné začlenenie. Špecializované agentúry na PR.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.