Počet záznamov: 1  

Čím presvedčiť zákazníka

  1. Názov Čím presvedčiť zákazníka : Komunikácia so zákazníkom stojí firmu nemalé peniaze
    Autorské údajeJ. Caban, M. Slinčáková
    Autor Caban J.
    Spoluautori Slinčáková M.
    Zdrojový dokumentTrend. Roč. 3, č. 35 (1993), s. 13
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá firmy * zákazníci * komunikácia * reklama * prostriedky masovokomunikačné * korešpondencia * mailing * predaj * pošty
    AnotáciaKomunikácia firmy so zákazníkmi prostredníctvom voľnej publicity, reklamy, podpory predaja (sales promotion), osobného či personalizovaného predaja (poštou a telemarketingom) a výstavami.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.