Počet záznamov: 1  

Čtyři kroky k identitě firmy

  1. Názov Čtyři kroky k identitě firmy
    Zdrojový dokumentModerní řízení. Č. 1 (1994), s. 47-48
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.018 - Kvalifikácia. Spôsobilosť
    Heslá firmy * konkurencia
    AnotáciaKu konkurenčným prednostiam firmy dnes patrí aj to, byť na prvý pohľad poznaný a odlíšený od ostatných. Identitu firmy možno chápať ako výraz charakteru firmy. K získaniu identity vedú 4 najdôležitejšie kroky: sebapoznanie firmy, ciele, vnútorní a vonkajší partneri, budúcnosť firmy. Identita firmy je cestou k hospodárskemu a myšlienkovému úspechu firmy.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.