Počet záznamov: 1  

Bankový marketing. 1

  1. Názov Bankový marketing. 1 : Banka pro každého
    Zdrojový dokumentPraktická škola marketingu. Roč. 4, č. 16 (1994), s. 29-30
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Heslá bankovníctvo * banky * 1970-1994 * Severná Amerika * služby finančné * ústavy finančné * elektronizácia
    AnotáciaZmeny v oblasti bankovníctva od počiatku 70. rokov. Zmeny v spôsobe organizácie bankových služieb. Zmeny organizácie služieb smerom k zákazníkovi. Poskytovanie informácií, poradenstvo. Od počiatku 80. rokov nástup elektronizácie, poskytovanie elektronických služieb. Ďalšie zmeny v bankovníctve v súvislosti so vstupom veľkých maklérskych firiem zavádzanie novej služby - investičné sporenie. Postup logistickej prípravy, logistické útvary vo finančných inštitúciách.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.