Počet záznamov: 1
K vymedzeniu pojmu a úloh marketingu
Názov K vymedzeniu pojmu a úloh marketingu Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomický časopis = Journal of economics. Roč. 42, č. 2 (1994), s. 115-120 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * pojmy * vývoj Anotácia Podstata pojmu marketing - 3 prístupy. Historicko-opisný prístup - vysvetľuje, ako sa marketing vyvíjal do svojej súčasnej podoby. Koncepčno-filozofický prístup - rozbor toho, či marketing je alebo nie je vedou. Štruktúrno-funkčný prístup objasňuje na čo marketing slúži, a za akých podmienok je ho možné aplikovať. Krátka analýza všetkých troch prístupov. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1