Počet záznamov: 1  

Podstata a kroky marketingového manažmentu. 1

  1. Názov Podstata a kroky marketingového manažmentu. 1 : Majstrovský list
    Autorské údajeA. Ďurkovičová
    Autor Ďurkovičová A.
    Zdrojový dokumentPraktická škola marketingu. Roč. 4, č. 13 (1994), s. 29-30
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * koncepcie * pojmy * manažment * podnikanie
    AnotáciaModerná marketingová koncepcia podnikania. Uplatnenie marketingového manažmentu, podstata a kroky. Klasická interpretácia pojmu marketingu. Koncepcia marketingu. Osem znakov určujúcich úspech odbytových opatrení podniku.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.