Počet záznamov: 1  

Podstata a kroky marketingového manažmentu. 2

  1. Názov Podstata a kroky marketingového manažmentu. 2 : Majstrovský list
    Autorské údajeA. Ďurkovičová
    Autor Ďurkovičová A.
    Zdrojový dokumentPraktická škola marketingu. Roč. 4, č. 14 (1994), s. 29-30
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * manažment * koncepcie * stratégia marketingová
    AnotáciaCharakteristika marketingovej koncepcie. Tri okruhy pri posudzovaní marketingu ako riadiacej koncepcie. Špecifické funkcie, ktoré musí marketing spĺňať pre ovplyvňovanie dopytu. Kroky marketingového manažmentu.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.