Počet záznamov: 1  

Poslanie firmy ako základ strategického riadenia. 1

  1. Názov Poslanie firmy ako základ strategického riadenia. 1
    Autorské údajeŠtefan Slávik
    Autor Slávik Štefan EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokumentTrend. Roč. 4, č. 18 (1994), s. 15
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá riadenie strategické * funkcie podniku * stratégia podniková * firmy * filozofia * manažment strategický
    AnotáciaPoslanie firmy - predstava vedenia o tom, aký je súčasný a budúci zmysel existencie, funkcie firmy. Tri úlohy pri formulovani a realizácii poslania: Identifikácia podnikania. Rozhodnutie, kedy sa má poslanie zmeniť a upraviť stratégia podnikania. Oboznámenie osadenstva s poslaním firmy adekvátnym spôsobom. Čo, kto, ako a prečo - otázky pre identifikáciu poslania, ich výklad.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE00 02092-001, dokument vo fonde SEK

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.