Počet záznamov: 1  

Public relations

  1. Názov Public relations : Corporate Identity
    Autorské údajeI. Modory
    Autor Modory I.
    Zdrojový dokumentPraktická škola marketingu. Roč. 4, č. 14 (1994), s. 25-26
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations
    Heslá identita podniková * pojmy * podnik * konkurencia * stratégia podniková * komunikácia * kultúra podniková * práca s verejnosťou
    AnotáciaVýklad pojmu podniková identita (Corporate Identity). Formovanie podnikovej identity ako spôsobu organizácie v podniku, ktorá umožňuje dokonalejšie reagovať na potreby trhu. Stratégia a taktika podniku, ktorú neurčuje samotné vedenie podniku, ale celá organizácia. Príklady procesu tvorby novej podnikovej identity v nemeckých firmách.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.