Počet záznamov: 1
Public relations
Názov Public relations : Corporate Identity Autorské údaje I. Modory Autor Modory I. Zdrojový dokument Praktická škola marketingu. Roč. 4, č. 14 (1994), s. 25-26 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations Heslá identita podniková * pojmy * podnik * konkurencia * stratégia podniková * komunikácia * kultúra podniková * práca s verejnosťou Anotácia Výklad pojmu podniková identita (Corporate Identity). Formovanie podnikovej identity ako spôsobu organizácie v podniku, ktorá umožňuje dokonalejšie reagovať na potreby trhu. Stratégia a taktika podniku, ktorú neurčuje samotné vedenie podniku, ale celá organizácia. Príklady procesu tvorby novej podnikovej identity v nemeckých firmách. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1