Počet záznamov: 1  

Cenová politika medzinárodne úspešných podnikov

  1. Názov Cenová politika medzinárodne úspešných podnikov : Poradenské listy pro výrobkové manažery a vedoucí marketingu
    Zdrojový dokumentPraktická škola marketingu. Roč. 4, č. 17 (1994), s. 5-7
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.53 - Cenová politika
    Heslá politika cenová * stratégia marketingová * ceny obchodné * Wal-Mart * domy obchodné * USA
    AnotáciaCenová politika medzinárodne úspešných podnikov. Faktory vplyvu medzinárodnej cenovej politiky. Uprednostňovanie centrálne riadenej alebo decentralizovanej cenovej politiky v podnikoch. Nástroje cenovej politiky. Tri možnosti voľby v cenovej politike: rigídna cenová politika súčtu nákladov, pružná cenová politika súčtu nákladov, dynamická cenová politika krycieho príspevku. Praktická prevodová cenová politika, stanovenie prevodových cien. Marketingová stratégia amerického obchodného obra Wal-Mart.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.