Počet záznamov: 1  

V zorném úhlu: 1 procentní zvýšení ceny = 11 procent zvýšení zisku

  1. Názov V zorném úhlu: 1 procentní zvýšení ceny = 11 procent zvýšení zisku : Poradenské listy pro výrobkové manažery a vedoucí marketingu
    Zdrojový dokumentPraktická škola marketingu. Roč. 4, č. 18 (1994), s. 5-6
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.53 - Cenová politika
    Heslá politika cenová * podnik * ceny odbytové
    AnotáciaCenová politika v podniku. Analýza cenovej politiky. Zisťovanie výšky skutočne dosiahnutých cien za výrobky. Zisťovanie cenového rozsahu efektívnych cien.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.