Počet záznamov: 1  

K vývoju marketingovej komunikácie v obchode

  1. Názov K vývoju marketingovej komunikácie v obchode
    Autorské údajeHelena Labská
    Autor Labská Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentEkonomický časopis = Journal of economics. Roč. 42, č. 4 (1994), s. 306-317
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia * obchod * reklama * predaj * práca s verejnosťou
    AnotáciaKomunikačná politika v obchode - slúži na získanie výmenných partnerov. Rôzne názory a odporúčania na marketingové, resp. komunikačné opatrenia.Členenie komunikácie na primárnu, sekundárnu, terciárnu. Jej účinnosť závisí od faktorov vplyvu komunikátora, komunikačnej správy, média, komunikačnej situácie a recipienta. Komunikačné nástroje obchodu z aspektu cieľov: reklama, podpora predaja, public relations, osobný predaj. Súčasné problémy komunikácie s trhom.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.