Počet záznamov: 1  

Marketingový controlling

  1. Názov Marketingový controlling : Poradenské listy pro výrobkové manažery a vedoucí marketingu
    Zdrojový dokumentPraktická škola marketingu. Roč. 4, č. 17 (1994), s. 8-9
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy
    Heslá kontroling * stratégia marketingová * značky výrobné
    AnotáciaSenzor značky ako vhodný nástroj marketingového controllingu na analýzu skutočného stavu a plánovanie stratégie určitej značky. Skúmanie sily značky a úrovne investícií pre určenie vhodnej marketingovej stratégie pre určitú značku. Využitie senzora značky na vypracovanie stratégie značky. Grafické zobrazenia pre odhadnutie ďalšieho vývinu danej značky.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.