Počet záznamov: 1  

Strategické rozhodovanie v medzinárodnom podnikaní

  1. Názov Strategické rozhodovanie v medzinárodnom podnikaní
    Autorské údajeJana Sršňová
    Autor Sršňová Jana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokumentTrend. Roč. 4, č. 31 (1994), s. 8
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.94 - Kooperácia. Koprodukcia. Špecializácia. Internacionalizácia výroby
    Heslá podnik medzinárodný * podnikanie * rozhodovanie strategické * koncepcie * filozofia * stratégia podniková
    AnotáciaRozhodujúce kroky procesu strategického rozhodovania v medzinárodnom podnikaní, ich rozbor: analýza východiskovej situácie, rozhodovanie o medzinárodnej podnikovej koncepcii, podniková filozofia, rozhodovanie o medzinárodnej podnikovej stratégii. Marketingová stratégia, cieľové portfolio.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.