Počet záznamov: 1  

Dynamiku rastu výdavkov výrazne znižuje inflácia

  1. Názov Dynamiku rastu výdavkov výrazne znižuje inflácia : Výdavky na reklamu v médiách 1992-1994
    Autorské údajeM. Lechnický
    Autor Lechnický Milan
    Zdrojový dokumentTrend. Roč. 4, č. 41 (1994)
    Reklama. s. 2
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * prostriedky masovokomunikačné * Slovensko * výdavky * 1992-1994 * údaje štatistické * príjmy * rozhlas * noviny * televízia * financie * GfK Slovakia
    AnotáciaInformácie o vývoji a súčasnom stave slovenského trhu mediálnej reklamy spracované GfK-Slovakia, inštitútom pre prieskum trhu. Výdavky na reklamu potravín, domácich potrieb, textilu a odevov, motorových vozidiel. Príjmy denníkov, týždenníkov a televízie z reklamy. Pozri tiež príspevok Výdavky na reklamu v oblasti finančníctva na s.9 časopisu.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.