Počet záznamov: 1  

Nové periodiká zmenili tvár slovenského mediálneho trhu

  1. Názov Nové periodiká zmenili tvár slovenského mediálneho trhu : Sledovanosť médií 1992-1994
    Autorské údajeM. Lechnický
    Autor Lechnický Milan
    Zdrojový dokumentTrend. Roč. 4, č. 41 (1994)
    Reklama. s. 21
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * prostriedky masovokomunikačné * noviny * časopisy * Slovensko * 1992-1994 * rozhlas * televízia * AISA Slovensko * GfK Slovakia * Media Projekt
    AnotáciaZlepšovanie postavenia periodík (denníkov, týždenníkov), rozhlasu a televízie u čitateľov a inzerentov v r.1992-1994 dokumentované grafmi spracovanými agentúrou AISA Slovensko a GfK Slovakia v rámci spoločného projektu Media projekt '94.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.