Počet záznamov: 1
Nové periodiká zmenili tvár slovenského mediálneho trhu
Názov Nové periodiká zmenili tvár slovenského mediálneho trhu : Sledovanosť médií 1992-1994 Autorské údaje M. Lechnický Autor Lechnický Milan Zdrojový dokument Trend. Roč. 4, č. 41 (1994) Reklama. s. 21 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * prostriedky masovokomunikačné * noviny * časopisy * Slovensko * 1992-1994 * rozhlas * televízia * AISA Slovensko * GfK Slovakia * Media Projekt Anotácia Zlepšovanie postavenia periodík (denníkov, týždenníkov), rozhlasu a televízie u čitateľov a inzerentov v r.1992-1994 dokumentované grafmi spracovanými agentúrou AISA Slovensko a GfK Slovakia v rámci spoločného projektu Media projekt '94. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1