Počet záznamov: 1  

Báze dat pro marketing

  1. Názov Báze dat pro marketing
    Autorské údajeJ. Horký, B. Boček
    Autor Horký J.
    Spoluautori Boček B.
    Zdrojový dokumentMarketing. Roč. 5, č. 1 (1994), s. 6-10
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * Česko * Slovensko * informácie * dáta * báza dát * počítače * bibliografia * technológie informačné * rešerše * MEDISTYL, spol. s r.o. Praha * STN International * katalógy * PROMT * Predicasts Inc. * USA * systém on-line * informácie faktografické * informácie obchodno-ekonomické
    AnotáciaPrehľad marketingových báz dát (BD) prístupných našim užívateľom informácií v režime on-line. Vývoj informačných technológií v bývalom Československu. Obchodno-ekonomické BD: 1. BD o verejne publikovaných informáciách (faktografické BD - PROMT, INFOMAT; bibliografické BD - obmedzená využiteľnosť pre marketing; BD celých textov), 2. katalógy firiem, 3. štúdie. Jeden z najrozsiahlejších zdrojov báza PROMT (Predicasts Overview of Markets and Technology), informačný súbor obchodno-ekonomického charakteru americkej spoločnosti Predicasts Inc.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.