Počet záznamov: 1  

Relační marketing: více než informační systém

  1. Názov Relační marketing: více než informační systém
    Autorské údajeJ. Jelínek
    Autor Jelínek J.
    Zdrojový dokumentMarketing. Roč. 5, č. 1 (1994), s. 21-23
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá zákazníci * marketing * komunikácia * systémy informačné * trh predávajúceho * báza dát * technika výpočtová
    AnotáciaRelačný marketing - spôsob starostlivosti o zákazníka - je zameraný na rozvoj trhových vzťahov alebo vzťahov k zákazníkovi. Špecifiká, účinnosť, postupy, "direct marketing". Nákup osvedčeného prispôsobeného softwarového produktu, naplnenie podnikovými údajmi, osvojenie pracovníkmi. Funkcie relačného databázového užívateľsky orientovaného systému. Produkt MARKETING MANAGER, česká verzia a jej rozširovanie, poradenské služby pre užívateľov.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.