Počet záznamov: 1  

Retailing - dynamický faktor mezinárodního obchodu

  1. Názov Retailing - dynamický faktor mezinárodního obchodu
    Autorské údajeJiří Jindra
    Autor Jindra Jiří
    Zdrojový dokumentPolitická ekonomie. Roč. 42, č. 4 (1994), s. 451-466
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.37 - Maloobchod
    Heslá maloobchod * firmy * obchod * siete obchodné * filiálky * obchod zásielkový * kooperácia * západná Európa * USA * koncentrácia * výroba
    AnotáciaRetailing - rozvíjajúca sa kategória obchodu. Ide o obchodnú činnosť bez vlastnej výroby, pričom má vplyv na výrobu. Organizačná koncentrácia retailingových firiem v Európe a USA. Veľké prevádzkové jednotky - podiel na obrate. Vzťah retailerov k výrobe. Zahraničná expanzia retailingu. Najvyššia zložka kooperácie obchodných firiem - nákupné centrály.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.