Počet záznamov: 1
Retailing - dynamický faktor mezinárodního obchodu
Názov Retailing - dynamický faktor mezinárodního obchodu Autorské údaje Jiří Jindra Autor Jindra Jiří Zdrojový dokument Politická ekonomie. Roč. 42, č. 4 (1994), s. 451-466 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.37 - Maloobchod Heslá maloobchod * firmy * obchod * siete obchodné * filiálky * obchod zásielkový * kooperácia * západná Európa * USA * koncentrácia * výroba Anotácia Retailing - rozvíjajúca sa kategória obchodu. Ide o obchodnú činnosť bez vlastnej výroby, pričom má vplyv na výrobu. Organizačná koncentrácia retailingových firiem v Európe a USA. Veľké prevádzkové jednotky - podiel na obrate. Vzťah retailerov k výrobe. Zahraničná expanzia retailingu. Najvyššia zložka kooperácie obchodných firiem - nákupné centrály. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1