Počet záznamov: 1  

Ako pripraviť marketingový plán v oblasti malého a stredného podnikania

  1. Názov Ako pripraviť marketingový plán v oblasti malého a stredného podnikania
    Autorské údajeKarol Horváth
    Autor Horváth Karol
    Zdrojový dokumentTrend. Roč. 4, č. 48 (1994), s. 17
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.2 - Plánovanie. Programy. Plány. Plánovacie pomôcky
    Heslá plánovanie podnikové * podnik malý * podnik stredný * marketing * plán podnikový * plán dlhodobý
    AnotáciaObchodné - marketingové plánovanie, jeho výhody. Čo obsahuje úvodná štúdia, dlhodobý plán a úplný obchodný plán a otázky, na ktoré má odpovedať.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.