Počet záznamov: 1  

Rozbor účinnosti reklamy modelovými postupy

  1. Názov Rozbor účinnosti reklamy modelovými postupy
    Autorské údajeV. Pánková
    Autor Pánková Václava
    Zdrojový dokumentPodniková organizace. Roč. 48, č. 9 (1994), s. 22-24
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * predaj * marketing * modelovanie ekonometrické * modely ekonometrické
    AnotáciaVzťah medzi reklamou a predajom (príklad). Potreba marketingu - vedieť, aká je reakcia na reklamu v priebehu času. Ekonometrické modelovanie.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.