Počet záznamov: 1  

Marketingový manažment výskumu. 1

  1. Názov Marketingový manažment výskumu. 1 : Delenie výskumu na "čistý" a "aplikovaný" nemá v priemysle zmysel
    Autorské údajeĽ. Jemala
    Autor Jemala Ľubomír
    Zdrojový dokumentSlovenský Profit. Roč. 3, č. 10 (1995)
    Profit Extra. s. 28
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 001.89 - Organizácia vedy a vedeckej práce. Vedecká politika
    Heslá marketing * riadenie * manažment * pojmy * výskum * výskum aplikovaný * výskum základný * systémy informačné * trh * Drucker, P. * Kotler, P. * modely rozhodovania * klasifikácia
    AnotáciaDefinícia marketingu. Výklad pojmu marketingové riadenie. Marketingový výskumný systém. Informačný systém. Štyri subsystémy, ktoré by mal zahrnovať informačný systém o trhu. Základný a aplikovaný výskum. Desať pravidiel efektívneho výskumu od P.F. Druckera. Klasifikácia modelov pre marketingové rozhodovanie.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.