Počet záznamov: 1  

Netradičné prístupy k tvorbe marketingovej stratégie podniku

  1. Názov Netradičné prístupy k tvorbe marketingovej stratégie podniku
    Autorské údajeAnna Neumannová
    Autor Neumannová Anna EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokumentEkonomický časopis = Journal of economics. Roč. 43, č. 4 (1995), s. 350-355
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá stratégia marketingová * podnik * pojmy * systémy informačné
    AnotáciaMarketingová stratégia - jedna z funkčných stratégií - má prvoradý význam pre prosperitu podniku. Definície marketingovej stratégie. Potreba využitia informačných systémov (včasné rozpoznávanie podnikateľských príležitostí). Projekt Time is money.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.