Počet záznamov: 1
Netradičné prístupy k tvorbe marketingovej stratégie podniku
Názov Netradičné prístupy k tvorbe marketingovej stratégie podniku Autorské údaje Anna Neumannová Autor Neumannová Anna EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomický časopis = Journal of economics. Roč. 43, č. 4 (1995), s. 350-355 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá stratégia marketingová * podnik * pojmy * systémy informačné Anotácia Marketingová stratégia - jedna z funkčných stratégií - má prvoradý význam pre prosperitu podniku. Definície marketingovej stratégie. Potreba využitia informačných systémov (včasné rozpoznávanie podnikateľských príležitostí). Projekt Time is money. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1