Počet záznamov: 1  

Len originálna reklama je cestou vedúcou k prosperite

  1. Názov Len originálna reklama je cestou vedúcou k prosperite
    Autorské údajePavel Horňák, K. Ovečková
    Autor Horňák Pavel
    Spoluautori Ovečková K.
    Zdrojový dokumentSlovenský Profit. Roč. 3, č. 18 (1995), s. 12-13
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * propagácia * etika * štúdium vysokoškolské * príprava odborná * vzdelávanie * Slovenská spoločnosť pre propagáciu * organizácie neziskové
    AnotáciaRozhovor s prezidentom Slovenskej spoločnosti pre propagáciu P. Horňákom. Význam vytvorenia spoločnosti pre vzdelávanie propagačných pracovníkov. Charakteristika náplne práce spoločnosti. Problematika etiky v reklame. Štúdium reklamy a propagácie na vysokej škole nepostačujúce z kapacitných dôvodov. Potreba vzniku vzdelávacej spoločnosti a príprava odborníkov pre oblasť reklamy.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.