Počet záznamov: 1  

Conjoint analýza

  1. Názov Conjoint analýza
    Autorské údajeL. Svoboda
    Autor Svoboda Libor
    Zdrojový dokumentActa oeconomica pragensia. Roč. 3, č. 1 (1995), s. 193-204
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 519.2 - Pravdepodobnosť a matematická štatistika
    Heslá analýza conjoint * metódy štatistické * stratégia marketingová * analýza regresná * údaje štatistické * preferencie spotrebiteľské
    AnotáciaConjoint analýza je názov pre skupinu metód, ktorá sa zaoberá určením preferencií, ktoré spotrebitelia prikladajú rôznym vlastnostiam nejakého výrobku. Vývoj metódy a jej aplikácia. Rôzne prístupy k získaniu východiskových údajov pre analýzu: matica kompenzácie, metóda plného profilu, adaptívny postup. Regresná analýza a jej aplikácia v procese analýzy dát pri conjoint analýze. Použitie analýzy pri marketingovej stratégii.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.