Počet záznamov: 1  

K užití vícerozměrných metod ve výzkumu trhu

  1. Názov K užití vícerozměrných metod ve výzkumu trhu
    Autorské údajeI. Pecáková, Ilja Novák
    Autor Pecáková Iva
    Spoluautori Novák Ilja
    Zdrojový dokumentActa oeconomica pragensia. Roč. 3, č. 1 (1995), s. 157-159
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 519.2 - Pravdepodobnosť a matematická štatistika
    Heslá analýza štatistická * spracovanie dát * metódy štatistické * výskum trhu * AID * preferencie spotrebiteľské
    AnotáciaŠtatistické nástroje a zodpovedajúci počítačový software ako nevyhnutnosť pri získavaní a spracúvaní údajov. Aplikácia metód viacrozmernej štatistickej analýzy v praxi. Metóda AID (automatic interaction detector) a jej použitie v marketingových výskumoch. Conjoint analýza (analýza preferencií) a jej použitie pri analyzovaní spotrebiteľských preferencií a hodnotení podobností rôznych výrobkov.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.