Počet záznamov: 1
K užití vícerozměrných metod ve výzkumu trhu
Názov K užití vícerozměrných metod ve výzkumu trhu Autorské údaje I. Pecáková, Ilja Novák Autor Pecáková Iva Spoluautori Novák Ilja Zdrojový dokument Acta oeconomica pragensia. Roč. 3, č. 1 (1995), s. 157-159 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 519.2 - Pravdepodobnosť a matematická štatistika Heslá analýza štatistická * spracovanie dát * metódy štatistické * výskum trhu * AID * preferencie spotrebiteľské Anotácia Štatistické nástroje a zodpovedajúci počítačový software ako nevyhnutnosť pri získavaní a spracúvaní údajov. Aplikácia metód viacrozmernej štatistickej analýzy v praxi. Metóda AID (automatic interaction detector) a jej použitie v marketingových výskumoch. Conjoint analýza (analýza preferencií) a jej použitie pri analyzovaní spotrebiteľských preferencií a hodnotení podobností rôznych výrobkov. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1