Počet záznamov: 1
Za posledný rok sa výdavky na reklamu v slovenských médiách zvýšili o polovicu
Názov Za posledný rok sa výdavky na reklamu v slovenských médiách zvýšili o polovicu : Z výsledkov monitorovania reklamných aktivít spoločnosťou GfK-Slovakia Autorské údaje Ľ. Kadlec Autor Kadlec Ľ. Zdrojový dokument Trend. Roč. 5, č. 12 (1995), s. 19A Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * Slovensko * 1995 * prostriedky masovokomunikačné * výdavky Anotácia Celkové výdavky na reklamu v médiách. Výdavky podľa médií. Výdavky na reklamu v médiách podľa produktových skupín. Výdavky na reklamu v produktovej skupine. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1