Počet záznamov: 1  

Databázový marketing

  1. Názov Databázový marketing
    Autorské údajeJ. Berry, J. Verity
    Autor Berry J.
    Spoluautori Verity J.
    Zdrojový dokumentModerní řízení. Roč. 30, č. 2 (1995), s. 12-14
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * báza dát * zákazníci * pošty * ponuka * predaj
    AnotáciaDatabázový marketing - spôsob predaja (ponukové prospekty v poštových schránkach), ktorý sa v USA nazýva: database marketing, relationship marketing, one-to-one marketing. Spoločnosti si zhromažďujú o svojich potenciálnych zákazníkoch informácie (bázy dát). Báza dát sa stáva zoznamom stálych zákazníkov.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.