Počet záznamov: 1  

Marketing. Ekonomické kroky, pokroky a vyhliadky

  1. Názov Marketing. Ekonomické kroky, pokroky a vyhliadky
    Autorské údajeMiroslav Tuma
    Autor Tuma Miroslav
    Zdrojový dokumentEkonomický a právny poradca podnikateľa. Č. 11-12 (1995), s. 211-220
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá hospodárstvo svetové * konkurencia * marketing * pojmy * hospodárstvo trhové * ekonómovia * Nobelova cena * Keynes, J.M. * Friedman, M. * Samuelson, P.A. * 1960-1995 * Nemecko * Švajčiarsko * Francúzsko * Crans Montana * 1995 * stratégia hospodárska * Slovensko * politika hospodárska
    AnotáciaPriebeh dlhodobej ekonomickej vojny vo svete. Konkurenčný boj podnikateľských subjektov o podiel na trhu. Premeny vo sfére záujmov v mikrorekonomickej oblasti. Analýza jednotlivých desaťročí svetového hospodárstva od 60-tych rokov. Konfrontácia názorov významných nositeľov Nobelovej ceny za ekonómiu. Jednotlivé faktory, ktoré ovplyvňujú dosahovanie marketingového strategického cieľa firmy. Zmena názorov na marketing, chápanie moderného marketingu. Riešenie strategických problémov ďalšieho rozvoja sveta. Strategický cieľ ekonomiky Slovenska.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.