Počet záznamov: 1  

Nesystémové chápanie marketingu

  1. Názov Nesystémové chápanie marketingu
    Autorské údajeP. Magvaši
    Autor Magvaši P.
    Zdrojový dokumentHospodárske noviny. Roč. 3, č. 113 (1995), s. 1
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá Slovensko * marketing * podnikanie * výrobky * tvorba cien * predaj * distribúcia
    AnotáciaMarketing je štýl podnikania. Marketingová axióma: orientácia na výrobok, stanovenie ceny, podporu predaja a distribúciu.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.