Počet záznamov: 1  

Organizace reklamy v marketingu investičních statků

  1. Názov Organizace reklamy v marketingu investičních statků
    Autorské údajeG. Reiter
    Autor Reiter G.
    Zdrojový dokumentMarketing & komunikace. Roč. 6, č. 2 (1995), s. 21-23
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá Nemecko * 1980-1995 * marketing * reklama * tovar spotrebný * statky hospodárske * zamestnanci * agentúry * imidž
    AnotáciaZvláštnosti reklamy investičných statkov, ktorými sa odlišuje od reklamy spotrebného tovaru. Výdavky na reklamu v Nemecku v r. 1990. Vývoj a štruktúra reklamných oddelení v podniku a mimo neho. Spolupráca medzi reklamnou agentúrou a podnikom. Zahraničná reklama. Reklama týkajúca sa imidžu.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.