Počet záznamov: 1  

Cigarety: pasca na reklamu

  1. Názov Cigarety: pasca na reklamu : Výrobcovia tvrdia, že reklama prispela k fajčeniu iba u 1,5 percenta občanov
    Autorské údajeA. Goldbergerová
    Autor Goldbergerová A.
    Zdrojový dokumentSlovenský Profit. Roč. 3, č. 27 (1995), s. 5
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá priemysel tabakový * investície zo zahraničia * tabak * Slovensko * S.I.T., a.s. Bratislava * výrobky tabakové * reklama
    AnotáciaSituácia v slovenskom tabakovom priemysle. Podiel spoločnosti S.I.T. (Slovak International Tabak) od jej vzniku na našom trhu. Podpora domáceho pestovania tabaku a nákup tabaku od domácich pestovateľov viac ako 40 perc. objemového množstva. Investície S.I.T. do spracovateľských závodov na Slovensku. Výroba cigariet - druhy, spotreba. Problém reklamy tabakových výrobkov. Chýbajúci návrh zákona o regulácii reklamy na Slovensku, týkajúcej sa reklamy liečiv, tabakových výrobkov, alkoholických nápojov a zbraní.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.