Počet záznamov: 1  

Ako postupovať pri tvorbe marketingového dotazníka

  1. Názov Ako postupovať pri tvorbe marketingového dotazníka
    Autorské údajeĽ. Jambrich
    Autor Jambrich Ľ.
    Zdrojový dokumentTrend. Roč. 5, č. 43 (1995), s. 17A
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Heslá marketing * analýza trhu * prieskum trhu * výskum trhu * dotazníky * informácie hospodárske
    AnotáciaCieľ marketingového prieskumu, cieľová skupina, časové hľadisko, metodológia, distribúcia dotazníka, zber a spracovanie dát, personálne, technické a finančné zdroje, samotná tvorba dotazníka.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.