Počet záznamov: 1  

Inzerátom neexistujúceho produktu merala agentúra Burian und Wallner efektívnosť inzercie v denníku Sme

  1. Názov Inzerátom neexistujúceho produktu merala agentúra Burian und Wallner efektívnosť inzercie v denníku Sme
    Autorské údajeM. Lechnický
    Autor Lechnický Milan
    Zdrojový dokumentTrend. Roč. 5, č. 44 (1995)
    Reklamné listy. s. 3C
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá Slovensko * reklama * inzercia * výrobky * prieskum spotrebiteľský * Burian und Wallner, s.r.o. Bratislava * Sme * noviny * propagácia * efektívnosť
    AnotáciaReklama neexistujúceho výrobku umožňuje merať efektívnosť inzercie v ktoromkoľvek médiu. Úlohou kampane bolo podporiť zadávanie inzercie v denníku Sme. Výsledky prieskumu znalosti inzerovaného neexistujúceho vlasového prípravku sú nadpriemerné.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.