Počet záznamov: 1
Strategické rozhodovanie v medzinárodnom podnikaní
Názov Strategické rozhodovanie v medzinárodnom podnikaní Autorské údaje Jana Sršňová, Ľubica Füzyová Autor Sršňová Jana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Spoluautori Füzyová Ľubica EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Ekonomický časopis = Journal of economics. Roč. 43, č. 9 (1995), s. 719-728 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.2 - Hospodárska politika. Hospodárske vedenie. Hospodárske riadenie. Hospodárske plánovanie Heslá rozhodovanie strategické * podnikanie v zahraničí * obchod zahraničný * konkurencia * ciele podnikové * segmentácia trhu * trh zahraničný * formy podnikov * marketing medzinárodný * nástroje marketingové * štandardizácia Anotácia Oživenie zahraničnoobchodných aktivít slovenských podnikov vyžaduje venovať sa otázkam strategického rozhodovania v medzinárodnom podnikaní. Fázy strategického rozhodovania v medzinárodnom podnikaní: 1. stanovenie cieľa, 2. selekcia a segmentácia zahraničných trhov, 3. implementácia internacionalizačnej formy a stratégie vstupu na trh, 4. nasadenie marketingových nástrojov. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1