Počet záznamov: 1  

Strategické rozhodovanie v medzinárodnom podnikaní

  1. Názov Strategické rozhodovanie v medzinárodnom podnikaní
    Autorské údajeJana Sršňová, Ľubica Füzyová
    Autor Sršňová Jana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Spoluautori Füzyová Ľubica EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokumentEkonomický časopis = Journal of economics. Roč. 43, č. 9 (1995), s. 719-728
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.2 - Hospodárska politika. Hospodárske vedenie. Hospodárske riadenie. Hospodárske plánovanie
    Heslá rozhodovanie strategické * podnikanie v zahraničí * obchod zahraničný * konkurencia * ciele podnikové * segmentácia trhu * trh zahraničný * formy podnikov * marketing medzinárodný * nástroje marketingové * štandardizácia
    AnotáciaOživenie zahraničnoobchodných aktivít slovenských podnikov vyžaduje venovať sa otázkam strategického rozhodovania v medzinárodnom podnikaní. Fázy strategického rozhodovania v medzinárodnom podnikaní: 1. stanovenie cieľa, 2. selekcia a segmentácia zahraničných trhov, 3. implementácia internacionalizačnej formy a stratégie vstupu na trh, 4. nasadenie marketingových nástrojov.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.