Počet záznamov: 1  

Marketingový výzkum a informační průmysl

  1. Názov Marketingový výzkum a informační průmysl
    Autorské údajeP. Trmač
    Autor Trmač P.
    Zdrojový dokumentMarketing & komunikace. Roč. 6, č. 4 (1995), s. 9-10
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá USA * marketing * prieskum trhu * informácie druhostupňové * báza dát * služby informačné * adresáre * zdroje informácií
    AnotáciaVyužívanie on-line služieb databázových centier - najefektívnejší a najkompletnejší spôsob získavania sekundárnych informácií. Firmy, ktoré dominujú vo svete elektronických informácií: Compuserve, Dialog, Prodigy Services Company, Dow Jones News Retrieval, Lexis/Nexis.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.