Počet záznamov: 1  

Poziční mapa konkurence na trhu piva

  1. Názov Poziční mapa konkurence na trhu piva
    Autorské údajeV. Spáčil
    Autor Spáčil V.
    Zdrojový dokumentMarketing & komunikace. Roč. 6, č. 4 (1995), s. 26-28
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.137 - Konkurencia
    Heslá Česko * 1985-1995 * marketing * prieskum trhu * Ostrava * pivo * konkurencia * mapy štatistické * vzorce * indexy cenové * značky výrobné * ceny maloobchodné
    AnotáciaVýsledky prieskumu trhu o predaji vybraných značiek piva v Českej republike. Pozičná mapa ostravského trhu piva - výsledok porovnania indexu ceny a úrovne necenových faktorov piva (dostupnosť, image a tradícia značky).
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.