Počet záznamov: 1  

Telemarketing a jeho pozice mezi nástroji directmarketingu

  1. Názov Telemarketing a jeho pozice mezi nástroji directmarketingu
    Autorské údajeM. Cimr, K. Hrubešová
    Autor Cimr M.
    Spoluautori Hrubešová K.
    Zdrojový dokument Strategie : týdeník pro marketing, reklamu, média a online. Č. 1 (1996), s. 16. - Praha : Strategie, 1996. ISSN 1210-3756
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing priamy * telemarketing * reklama * USA
    AnotáciaVznik a ciele directmarketingu. Druhy directmarketingu: katalógový marketing, zásielkový marketing, teleshopping, radioshopping, priamy marketing a telemarketing. Charakteristika telemarketingu a jeho druhy. Pomer médií v reklame v USA.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.