Počet záznamov: 1  

Licencie a franchising ako formy prenikania na zahraničné trhy

  1. Názov Licencie a franchising ako formy prenikania na zahraničné trhy
    Autorské údajeĽubica Füzyová, Jana Sršňová
    Autor Füzyová Ľubica EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Spoluautori Sršňová Jana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokumentEkonomické rozhľady = Economic review. Roč. 24, č. 3 (1995), s. 276-283
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.18 - Obchodná technika
    Heslá licencie * franchising * podnik * podnikanie * vývoz * zmluvy medzinárodné * trh zahraničný * riziko * zmluvy licenčné * marketing medzinárodný * internacionalizácia
    AnotáciaAnalýza foriem internacionalizačnej stratégie podniku, metódy výberu a hodnotenia efektívnosti pri výbere internacionalizačnej stratégie. Motívy internacionalizácie podniku (ekonomické, mimoekonomické). Riziká medzinárodného podnikania. Medzi perspektívne internacionalizačné stratégie patria popri exporte licencie a franchising.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.