Počet záznamov: 1  

Marketing, PR a plánování

  1. Názov Marketing, PR a plánování
    Zdrojový dokument Strategie : týdeník pro marketing, reklamu, média a online. Č. 2 (1996), s. 10. - Praha : Strategie, 1996. ISSN 1210-3756
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * práca s verejnosťou * plánovanie strategické * plánovanie operatívne
    AnotáciaÚloha strategického plánovania v riadení podniku. Zostavenie operačného plánu. Kritériá hodnotenia marketingového plánu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.