Počet záznamov: 1  

Marketing v bankovnictví

  1. Názov Marketing v bankovnictví
    Zdrojový dokument Strategie : týdeník pro marketing, reklamu, média a online. Č. 3 (1996), s. 58-67. - Praha : Strategie, 1996. ISSN 1210-3756
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Heslá marketing * bankovníctvo * banky * Česko * Komerční banka, a.s. Praha * Investiční a poštovní banka, a.s. Praha * Pragobanka, a.s. Praha * Reiffeisenbank, a.s. Praha * Ekoagrobanka, a.s. Praha * reklama * imidž * marketing priamy
    AnotáciaDôvera ľudí v bankový sektor. Obchodná stratégia bánk v ČR. Desať najlepšie ohodnotených bánk v ČR. Marketingová stratégia Komerčnej banky, Investičnej a poštovej banky, Pragobanky a Reiffeisenbanky. Investície bánk do nákupu médií. Konsolidácia Ekoagrobanky. Image banky v reklame. Využitie directmarketingu v bankovníctve. Image bankových domov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.