Počet záznamov: 1  

Cena v reklame

  1. Názov Cena v reklame
    Autorské údajeM. Mazág
    Autor Mazág M.
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 3 (Marec 1996), s. 18-19. - : Strategie Praha, 1996. ISSN 1210-3756
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Heslá reklama * ceny predajné * podnikanie * zákazníci * tvorba cien * médiá * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaCena v reklame ako prostriedok tlaku na obchodníkov a spotrebiteľov. Pohľad zákazníka na obchodníka a cenu. Vplyv ceny na spotrebiteľské správanie. Koncepcia tvorby cien. Úloha médií pri použití ceny v reklame. Výhody uvádzania cien v reklame.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.