Počet záznamov: 1  

Aktuální otázky aplikace nákupního marketingu v praxi našich podniků

  1. Názov Aktuální otázky aplikace nákupního marketingu v praxi našich podniků
    Autorské údajeJan Tomek
    Autor Tomek Jan
    Zdrojový dokumentPodniková organizace. Roč. 49, č. 11 (1995), s. 3-8
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing nákupný * nákup * podnik * zásobovanie materiálno-technické * transformácia * stratégia marketingová
    AnotáciaPrincípy, metódy a techniky v oblasti nákupu podnikov. Vývojové etapy nákupu. Rozširovanie nákupného rozhodovacieho priestoru (eliminácie dodávateľského monopolu, likvidácia monopolu zahraničného obchodu atď.). Charakteristika problémov, ktoré sa objavujú pri transformácii MTZ na nákupný marketing.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.