Počet záznamov: 1
Kdy je vhodný telemarketing
Názov Kdy je vhodný telemarketing Autorské údaje M. Cimr, K. Hrubešová Autor Cimr M. Spoluautori Hrubešová K. Zdrojový dokument Strategie : týdeník pro marketing, reklamu, média a online. Č. 3 (1996), s. 12-13. - Praha : Strategie, 1996. ISSN 1210-3756 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * telemarketing * prieskum trhu * predaj * reklama Anotácia Vhodnosť použitia telemarketingu. Druhy telemarketingu: aktívny a pasívny. Marketingové prieskumy. Predaj produktov. Tlačenie pozvánok. Obnovovanie predplatných časopisov a novín. Meranie účinnosti reklamy. Tvorba databáz. Získanie príspevkov pre nadácie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1996: 1-6
článok
Počet záznamov: 1