Počet záznamov: 1  

Kdy je vhodný telemarketing

  1. Názov Kdy je vhodný telemarketing
    Autorské údajeM. Cimr, K. Hrubešová
    Autor Cimr M.
    Spoluautori Hrubešová K.
    Zdrojový dokument Strategie : týdeník pro marketing, reklamu, média a online. Č. 3 (1996), s. 12-13. - Praha : Strategie, 1996. ISSN 1210-3756
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * telemarketing * prieskum trhu * predaj * reklama
    AnotáciaVhodnosť použitia telemarketingu. Druhy telemarketingu: aktívny a pasívny. Marketingové prieskumy. Predaj produktov. Tlačenie pozvánok. Obnovovanie predplatných časopisov a novín. Meranie účinnosti reklamy. Tvorba databáz. Získanie príspevkov pre nadácie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.