Počet záznamov: 1  

Marketing informačných služieb

  1. Názov Marketing informačných služieb
    Autorské údajeMilica Lesáková
    Autor Lesáková Milica
    Zdrojový dokumentPsychologie v ekonomické praxi. Roč. 30, č. 3-4 (1995), s. 161-164
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * služby informačné * informácie * komunikácia * knižnice * banky * Slovenská poľnohospodárska banka, a.s. Bratislava
    AnotáciaFaktory podmieňujúce úspešnosť predaja informačnej služby: 1. Kompetentnosť, profesionalita; 2. Komunikácia so zákazníkom; 3. Prístupnosť a dosažiteľnosť informačných zdrojov; 4. Povesť predajcu služby; 5. Primeraná cena; 6. Zdvorilosť, dôveryhodnosť, spoľahlivosť, pohotovosť; 7. Prostredie. Perspektívne marketingové riadenie knižnice banky.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.